Boekjes & Babbels nu ook in Eerbeek

Gepubliceerd op: 8 maart 2024 16:00

BIJ de bieb in Eerbeek start vanaf 21 maart een nieuwe activiteit voor de allerkleinsten samen met hun (groot)ouders: Boekjes & Babbels! Dit is een voorlees-speel-muziek-uurtje voor kinderen van 0 tot 4 jaar. Er wordt voorgelezen, gezongen, lekker gespeeld en je krijgt tips over voorlezen. Ook is er tijd om met je kindje een boekje uit te zoeken en advies te vragen over allerlei materialen.

Boekjes & Babbels

Bij Boekjes & Babbels kunnen kinderen tot ongeveer 4 jaar samen met hun (groot)ouders gewoon binnenkomen. Het is gratis en bovendien voor leden en niet-leden van de Bibliotheek. Iedere donderdagochtend om 10.00 uur wordt er voorgelezen uit een leuk, grappig, leerzaam of avontuurlijk boek.

Voorlezen
Voorlezen is samen taal ontdekken en samen opgaan in de wereld van het verhaal. Voorlezen is leerzaam en gezellig. Bovendien prikkelt voorlezen de fantasie en het ontwikkelt het taalgevoel.

Alles op een rijtje

Activiteit:      Boekjes & Babbels